loey

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Lovisa Ellström Jakobsson - 11 januari 2011 20:40

asså av rent tidsfördriv nu, så  sjukt trött att jag bara vill somna här vid datan, och jag vet att när jag går och lägger mej kommer jag ändå inte somna för en 12 och då känns det så onödigt att gå och lägga sig nu.

iaf var jag på köpis igår med amanda, handlade mest på HM, inga kläder eller nå, mest hårsaker och sånt, kommer inte riktigt ihåg nu men balsamspray, lösögonfransar hihi, och typ nagellack och sånt.

hade verkligen lust att köpa hårfärg, sån där röd som jag hade förr, saknar verkligen den färgen. :-(

nu känner jag mej som ny, ny msn, ny youtube, fast jag har två konton redan som inte går att logga in på -.-'


snart kommer min nya KATEGORI: Dagens....

dagens hiss/diss, dagens outfit, dagen låt osv...




GODNATT!




Av Lovisa Ellström Jakobsson - 11 januari 2011 20:10

gud va hag är trött, slutade 3 idag.

skulle försöka fixa ny msn eftersom att typ alla kan mitt lösenord kändes ju inte de särskilt bra, så adda thebeeeest@hotmail.com :-)

Fundera över att göra ett video inlägg typ, men tycler det är så pinsamt eftersom att man måste lägga ut de på youtube :-P

men nu ska jag nog göra en facemask eller nåt liknande, och bara slappna av, och jag har ju nackspärr också :/ sen ska jag packa jumpaväskan!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

My life my choice!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

LIKE IT

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards